MARKS RIDKLUBB

VÅR ANLÄGGNING

Vår vackra anläggning har ett nybyggt stall som rymmer 30 boxar, två ridhus och en stor utebana.

Stallet har öppningsbara fönster ut mot gården och hästarna går i stora flockhagar med fri tillgång på hösilage.

ÖPPETTIDER & PRISER

Anläggningen är öppen mellan 05.00-23.00.

GÄLLANDE VACCINATIONSINTYG SKALL KUNNA UPPVISAS.

Bokat ridhus står i kalendern.  Är ett ridhus bokat en heldag gäller bokningen från 23.00 kvällen innan fram till midnatt samma dag. Dagen före tävlingar eller event är stora ridhuset alltid stängt från 16.00.

Ridskolan har alltid företräde till ridbanorna och kan byta ridbana med kort varsel.

Medlemskap och erlagd manegeavgift erfordras för att rida på vår anläggning.

Kontakta oss på info@marksridklubb.nu för att köpa manegekort.

150kr Enstaka gång. Betalas via swish på plats.

1000kr 10-kort.  Ska bockas av via ett sms till kontoret före ridning: 0705940438. Gäller ett år från fakturadatum.

1200kr Kvartal (jan-mars osv) gäller hel kalendermånad.

1800kr Halvår (jan-juni, juli-dec, okt-mars)

3000kr Helår (kalenderår)

3600kr Helår familj (kalenderår)

Det finns 2 sätt att lösa manegekort: På ryttaren (som då får rida vilken häst som helst) eller på hästen (som då får ha flera ryttare, samtliga ryttare ska vara medlemmar i föreningen).

Tillgång till duschspiltor vid tecknande av kvartal-, halvår-, års- eller familjekort.

UPPSTALLNING

Vi erbjuder medlemsuppstallning på Marks Ridklubb.

I vår uppstallning ingår 3 fodringar/dag samt in och utsläpp alla dagar i veckan. Ridhuskort.

Hästarna står i stora boxar av godkända mått. Välj att ha hästen själv eller med annan häst.

Kostnad: 2400kr/månad inklusive anläggningsavgift och hästtransportparkering.

Spånpellets, torv och hösilage finns att köpa.

Medlemskap krävs.

Kontakta kontoret för mer information.

BOKA VÅR ANLÄGGNING

1500:-Hyra lilla ridhuset halvdag fram till eller från 14.00 inkl tillgång till klubbstugan (kök/toalett)

2500:-Hyra lilla ridhuset heldag inkl tillgång till klubbstugan (kök/toalett)

2500:-Hyra Stora ridhuset halvdag fram till eller från 14.00 inkl tillgång till klubbstugan (kök/toalett)

3500:-Hyra Stora ridhuset heldag inkl tillgång till Fiket (kök/toalett)

7500:-Hyra hela anläggningen heldag(Bokning skall göras minst 3 månader innan, avboknig skall göras minst 1 månad före för att slippa debiteras)

Ingen manegeavgift tillkommer vid bokning vid dessa tillfällen.

Städ/återställning skall ske efter hyra av anläggning.