MARKS RIDKLUBB

TRÄNINGAR

Klubben kan godkänna tränare som regelbundet kommer eller inför kick offträningar och liknande. Dessa tränare blir då befriade från bokningsavgift.

Grundkrav: Lägst B-tränarlicens som ska vara betald (dispens för C-tränare kan ges) F-skattesedel.

Samtliga deltagare ska erlägga manegeavgift, (vid kick off eller andra av klubben anordnade träningar krävs endast medlemskap.)

Förfrågan om bokning av ridhus görs till kansliet i mån av lediga tider; info@marksridklubb.nu

BOKA TRÄNINGSTID

Pris: 250:- för 1 Timma. Bokning ska ske före kl.10.00 minst 3 dagar innan, helst tidigare.

Exempel; Du vill boka onsdag kväll, då ska bokningsansökan komma in senast kl.10.00 på söndagen innan. Detta för att vi ska hinna få ut bokningarna på kalendern så övriga vet att det är bokat.

Avbokning skall ske minst en vecka innan för att slippa bli debiterad.
Manegeavgift skall erläggas av samtliga ryttare. Det ligger på den som bokat att se till att samtliga som rider har löst anläggningskort före ridning. Straffavgift på 500kr per ekipage som ej löst anläggningsavgift debiteras på tränaren som bokat träningstiden.

TÄVLINGAR 2024

7 april - 1* & 2* dressyrtävling häst